inredningochhem

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Fortsättning KÖK

Av Sara - 24 januari 2013 12:52

Japp nu var det då färdig tapetserat i köket. Resultatet blev MVG :) Väldigt nöjd med tapeten och den var snyggare än jag räknat med på väggen..


När jag satt och åt frukost idag så satt jag och funderade lite och det svarta kaklet måste bara bort. Fy vad jag ogillar det. Så nu e det bestämt. Ska beställa glas i eftermidda hos Nilssons glas i Bankeryd. Dom hade vetiga priser och så är det ju alltid smidigt med företag som ligger nära.


Som ni kanske såg i föregående inlägg så har vi bytt ut vårt vanliga lilla fönster till ett stort fast. Detta köpte vi av XL Bygg i Habo. Kanon bra service har vi fått av dom. Dock så ska vi flytta ut fönsteret så fort vädret blir lite mildare. Även  om det är väldigt fint med stora fönster så blir det ju också väldigt mycket insyn och det kan va skönt att dra för lite på kvällen när ansiktet tvättas av och pjamasen åker på ;) haha... Tanken är iaf att man ska kunna sätta lamellgardiner där då, så slipper vi sätta det på väggen, utan om vi flyttar ut fönsteret en liten bit så kommer även lamellgardinen få plats där.. Perfekt.. Kollat runt lite på nätet och det finns ju en hel del. Men har hittat Umbrasolskydd vid sökning på lamellgardiner partille. Som jag även har hört om och dessa ska tydligen vara riktigt bra att jobba med, plus att dom har återförsäljare runt om i hela Sverige och det e ju ett stort plus.




                                               

                                              


                                               



Have a nice....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 28 februari 2013 15:02

Vabruari it is, skrattade gott åt deras radio reklam i början av månaden. Tji fick jag för det. Efter influensa, maginfluensa och en omgång maginfluensa igen så hoppas jag nu att vi ska va på väg tillbaka. Blir galen av att bara gå här hemma. Inget j...

Av Sara - 17 februari 2013 15:25

Efter många omgångar färg e dom klara. Tog lite mer tid än jag räknat med då det rinner lätt så fick spraya små ytor itaget. Men nu sitter dom på plats. Blev jätte bra. Å härligt med ordning och reda :) Have a nice.......

Av Sara - 14 februari 2013 16:48

Då får man nyss till det lite extra. Här hittade vi oss med en god chokladpudding :) Underbart. Dock smått illamående ny efteråt.. men man får ju offra sej för familjen. Haha. Kollat lite resor.. åå vill till Thailand i sommar men lite för höga pris...

Av Sara - 13 februari 2013 13:58


Här har det vart sjukstuga nu och alltid har gått till att pyssla om och pigga till sej.. Galet det går ju bara runt allt. Började med influensan på dottern, hög feber i flera dagar och när vi trodde att allt vart över så fick hon maginfluensa som så...

Av Sara - 6 februari 2013 14:09

På tal om det att slipa betong. Eftersom vi var inne på att byta bänkskivor i köket så sökte jag en hel del efter alternativ och har ett bra tag vart sugen på just betong skiva ist för sten som vi pratade om ett tag. Sprang då på en annons på blocket...

Presentation

Hej
Välkomna till mej. Jag heter Sara och här inne kommer jag dela med mej av mina projekt. Tycker att det är väldigt roligt att inreda och pyssla. Allt från bakning till måla en tavla.. Lägger även med lite trevliga bilder för en roligare läsning. Och i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards