inredningochhem

Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 29 januari 2013 18:45

Idag fick jag hem mina speglar, dom är nu limmade å får ligga för att torka tills imon..
:) så fina.. åå va jag längtar tills jag fått upp dom..

Have a nice...

Av Sara - 28 januari 2013 19:37

Fick i uppdrag av en kär vän att måla lite tavlor till hennes vardagsrum. Lite nervig blir man ju när det e till nån annan. Men klart väldigt roligt att få det förtroendet. Lite smakprov på vad det blev av första lagret.. fler bilder kommer efter nästa omg.

Have a nice....

Av Sara - 24 januari 2013 12:52

Japp nu var det då färdig tapetserat i köket. Resultatet blev MVG :) Väldigt nöjd med tapeten och den var snyggare än jag räknat med på väggen..


När jag satt och åt frukost idag så satt jag och funderade lite och det svarta kaklet måste bara bort. Fy vad jag ogillar det. Så nu e det bestämt. Ska beställa glas i eftermidda hos Nilssons glas i Bankeryd. Dom hade vetiga priser och så är det ju alltid smidigt med företag som ligger nära.


Som ni kanske såg i föregående inlägg så har vi bytt ut vårt vanliga lilla fönster till ett stort fast. Detta köpte vi av XL Bygg i Habo. Kanon bra service har vi fått av dom. Dock så ska vi flytta ut fönsteret så fort vädret blir lite mildare. Även  om det är väldigt fint med stora fönster så blir det ju också väldigt mycket insyn och det kan va skönt att dra för lite på kvällen när ansiktet tvättas av och pjamasen åker på ;) haha... Tanken är iaf att man ska kunna sätta lamellgardiner där då, så slipper vi sätta det på väggen, utan om vi flyttar ut fönsteret en liten bit så kommer även lamellgardinen få plats där.. Perfekt.. Kollat runt lite på nätet och det finns ju en hel del. Men har hittat Umbrasolskydd vid sökning på lamellgardiner partille. Som jag även har hört om och dessa ska tydligen vara riktigt bra att jobba med, plus att dom har återförsäljare runt om i hela Sverige och det e ju ett stort plus.




                                               

                                              


                                               



Have a nice....

Av Sara - 23 januari 2013 20:23

Är så nöjd över tapeten i köket.. Fick ett ryck under eftermiddagen.. Man kan om man vill :) blev så nöjd..

Have a nice....

Av Sara - 22 januari 2013 13:36

             


Ja det finns en hel del att välja mellan. Blev inte klokare av det här :)


Have a nice.....

Av Sara - 21 januari 2013 18:55

Denna grymt snygga tapet inhandla vi igår, på rusta. Lite otippat :) ville först ha den i köket. Men tråkigt när det e så lite yta.. så nu blir det bearbetning av gubben så vi kan ha den i hallen istället. Bild på slutresultat kommer så fort den e uppe :)

Have a nice....

Av Sara - 18 januari 2013 21:37

Så nu e väggtexten uppe, beställde den från vinylahem.se i onsdags å i torsdags fick jag sms om att hämta på posten. Underbart när det går så fort. Blev väldigt nöjd iaf å skönt att kommit ett steg längre med sovrummet :)

Have a nice......

Av Sara - 16 januari 2013 10:58

 


Mycket kloka ord som jag tror får flytta in på vår sovrumsvägg



Have a nice....

Presentation

Hej
Välkomna till mej. Jag heter Sara och här inne kommer jag dela med mej av mina projekt. Tycker att det är väldigt roligt att inreda och pyssla. Allt från bakning till måla en tavla.. Lägger även med lite trevliga bilder för en roligare läsning. Och i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards